De laatste 2 weken in Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu De laatste 2 weken in Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu

De laatste 2 weken in Vietnam

Door: Gert & Sietske

Blijf op de hoogte en volg Gert & Sietske

25 September 2009 | Vietnam, Hanoi

Onze laatste 2 weken zijn bijna aangebroken, nog 1 weekje excursies en dan de laatste week vakantie houden op een tropisch bounty eiland ergens van de kust in Zuid Vietnam...........

• 25 September 2009 - 14:20

Zefanja:

Hoi hoi,

Nou wat een camping verhalen zeg!Ik ben blij dat jullie nog leven:)
    Gelukkig zijn er overeenkomsten het verkeer hier duurt soms ook uren en soms is het koud en dan weer warm.
    Gelukkig nieuws Johan heeft een baan droevig nieuws mijn auto is helaas overleden.
    veel leifs en tot gauw

• 25 September 2009 - 16:36

Hilje:

Geniet nog maar met volle teugen!

• 25 September 2009 - 18:19

Barend:

hoe bedoel je, nog steeds lichtelijk afgunstig?!
    veel plezier nog gr.
    B&B

• 26 September 2009 - 08:47

Jesse:

geniet maar flink van de laatste twee weken. jullie zullen wel bijna uitgeput aankomen in Australië! maar wat een mooie tijd hebben jullie gehad

• 26 September 2009 - 17:23

Steef Van Haarlem:

geniet er maar goed van er leuk jullie reisverslag gr steef en annelies

• 26 September 2009 - 21:12

Pim Hardeman :

mooie verhalen leuk om te lzen hoorde gister van os de verhalen al dus ben effe gaan kijken

gr pim (je reisgenoot naar sint maarten)

• 27 September 2009 - 09:02

Willie:

ja het is prachtig,wat een geweldig avontuur,wat ik begrijp zijn jullie bijna bij jullie eindbestemming,geniet er nog even van.liefs ons

• 28 September 2009 - 07:28

Wim & Coby:

Good Morning,

Bijna op de eind bestemming wat een belevenissen zeg. veel plezier en de hartelijke groeten uit Renswoude

• 28 September 2009 - 14:25

Rebecca:

willen jullie nog wel naar OZ?? als ik deze geweldige verhalen hoor....

• 28 September 2009 - 16:39

Helma:

Ik heb enorm genoten van jullie leuke reisverslagen. Groeten uit Wageningen

• 29 September 2009 - 13:32

Geurtje:

Wat een leuke belevenis weer ik wilde jullie even laten weten de kaart die jullie gestuurt heeft op 20-9 is aangekomen op 29-9 bedankt nog veel zonnige dagen en veel plezier
    Groetjes

• 30 September 2009 - 12:11