Whale Island - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu Whale Island - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu

Whale Island

Door: Gert & Sietske

Blijf op de hoogte en volg Gert & Sietske

07 Oktober 2009 | Vietnam, Hanoi

Inmiddels zijn we alweer sinds zondag op Whale Island, een eiland niet ver van de kust en zo'n 2 uur ten noorden van Nha Trang.

Het lijkt niet alleen op een tropisch eiland, nee, het is ook een tropisch eiland :-)

Het is klein, je kunt in 2 uur rondlopen, waar het 'resort' zit is een zand strand, de rest zijn rotsen en bomen.
Vanuit onze bamboe hut lopen we zo de prachtig blauwe zee in, waar gelijk vanaf het strand al vissen te zien zijn.

Het is heerlijk weer, niet te warm, niet te koud, het water is heerlijk warm, ons lijf wordt al mooi bruin, voo zover het nog niet bruin was ;-)

Gert is maandag wezen duiken, het was niet heel erg bijzonder, en het zicht was niet zo goed, maar hij heeft wel genoten.
De zee is nog wat onrustig vanwege de orkanen die hier over heen gegaan zijn. Verder merken we daar niets van.
De zee bij het strand is heel rustig en vlak, bijna geen golfen. Heerlijk

In de bar hebben ze heerlijke cocktails en bier !!
We vermaken ons dus prima hier, heerlijk uitrusten, beetje zonnen, beetje snorkelen. Heerlijk eten.

Helaas gaan we morgen alweer weg, nog 3 dagen in Hoi Chi Minh City, ofwel het vroegere Saigon, en zondag op naar Australie, het komt nu heel dichtbij en we hebben er zin in.

Tot snel

• 07 Oktober 2009 - 05:05

Gelske En Mark:

Hoi hoi,

Vinden jullie het nu echt nodig om ons nog meer jaloers te maken dan dat we al waren??!! Het ziet er prachtig uit allemaal, geniet er nog lekker van de laatste dagen en dan op naar jullie nieuwe huisje!

Veel liefs Gelske en Mark

• 07 Oktober 2009 - 05:42

Zefanja:

Ja nu heb ik het ook officieel jaloers:)

• 07 Oktober 2009 - 07:13

Geurtje:

Wat mooi zo eiland jullie
    zullen volgende week weer helemaal moeten wennen aan het normalen leven met zweet en tranen maar geniet er nu nog dubbelt van
    Groetjes

• 07 Oktober 2009 - 07:35

Yo:

Yes, ik sluit me aan... ook officieel jaloers!

• 07 Oktober 2009 - 09:18

Thuisblijver Melinda:

Daar zit je dan: op je langgekoesterde Bounty-eiland te genieten van al het prachtigs wat de natuur jullie geeft. Het is maar goed dat die reis van jullie bijna ten einde is; je zou zomaar kunnen denken dat alle mensen net zo leven zoals jullie nu doen, haha! ;-)
    Nog een paar dagen en dan begint een nieuw spannend avondtuur: jullie nieuwe huis betrekken, een nieuw leven opstarten en hard werken om alles voor elkaar te krijgen.

Maar nu eerst.... VAKANTIE!!!! Jullie zullen wel uitgeput zijn van 3 maanden lang voor toerist spelen. Zwaar hoor!

Kunnen jullie even een palmboom voor me uitgraven en opsturen? Hij krijgt hier voldoende water. BELOOFD!!

• 07 Oktober 2009 - 17:05

Barend :

Wat hebben jullie het beroerd.We krijgen bijna medelijden met jullie.Hoe ruikt het DAAR nou aan zee, Gert?Hier regent het momenteel en is het 17 gr.Komende dagen wordt het iets kouder maar wel droog.Hebben jullie ook al mee gekregen dat deHeijhorst is afgebrand?
    Nou heel veel plezier nog en we houden contact.groeten van Barend en zijn dartelende hinde.

• 08 Oktober 2009 - 18:29

Sietske:

Hallo Gert en Sietske,

Wat fantastisch dat jullie nog steeds zo genieten van jullie wereldreis.
    wij genieten allemaal mee. mooie foto's ook!
    Rust nog lekker uit, en daarna weer : goede reis

• 10 Oktober 2009 - 11:59

Je Zus:

Wij zijn blij dat jullie zometeen een vaste plek hebben, is makkelijker communiceren,lijkt me. Vanavond hebben we reunie bij Cees Vink met 'de jeugd van vroeger';-) (ook die van jou Gert), we zullen ze de groeten doen en een biertje op jullie drinken. Geniet nog even van de laatste dagen. Die daarna komen ook trouwens, hoor.
    Veel liefs, Ad en Corrie