Veel stof, giftige slangen....maar home sweet home - Reisverslag uit Yornup, Australië van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu Veel stof, giftige slangen....maar home sweet home - Reisverslag uit Yornup, Australië van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu

Veel stof, giftige slangen....maar home sweet home

Door: Gert & Sietske

Blijf op de hoogte en volg Gert & Sietske

20 Oktober 2009 | Australië, Yornup

Inmiddels zijn we alweer een week aan het schoonmaken, schilderen en klussen, hebben we spierpijn op plekken waarvan we niet eens wisten dat je er spierpijn kunt krijgen en hebben we onze eerste ervaring met giftige slangen gehad. Welkom in Australie

Hoe ons leven er hier Down Under uit gaat zien, en wat we hier allemaal beleven kunnen jullie lezen in ons volgende reis avontuur.

• 20 Oktober 2009 - 10:47

Hennie:

pas op voor al het rare koudbloedig gespuis daar. we willen jullie nog wel een keer levend lijven ontmoeten!

zo en nu gauw skype instaleren op de pc kunnen we lekker kletsen met een pot thee en voor de mannen bier....

• 19 November 2009 - 10:32

Sjoerd:

Hey Gert,

Gaaf om te lezen over jullie reis en nieuwe huisje :)

Heb je al een drumstel aangeschaft in Australie ?
    Ik hoor het wel wanneer we de webcamles gaan proberen he haha :P