Thailand in vogelvlucht - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu Thailand in vogelvlucht - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu

Thailand in vogelvlucht

Door: Gert & Sietske

Blijf op de hoogte en volg Gert & Sietske

16 September 2009 | Thailand, Chiang Mai

Inmiddels zitten we alweer in Laos, maar nog even Thailand in vogelvlucht. We zijn maar een aantal dagen in Thailand geweest en dat was vooral om naar Laos te komen, waar we een jungletrekking gaan doen.

In Chiang Mai hebben we een aantal tempels bekeken ,die waren weer heel anders als in India en Nepal.

Daarnaast de nachtmarkt bezocht en ons uitgeleefd op het aankopen van nieuwe kleren ;-)
Voor eur 5 heb je hier al leuke kleren. Ook gezellig met de tuk tuk door het stadje getuft, voor nog geen euro tuf je zo een uur rond.

Het eten is ook weer lekker hier, veel rijst en kip, maar net weer even anders.

Bij ons hotelletje zat een spa, en daar hebben we ons heerlijk laten verwennen met Taise massage, voet massage, gezichtsbehandeling en body wraps. We kunnen er weer tegenaan.

De een na laatste dag met de bus naar Chiang Rai, ook weer leuk, en toevallig een nederlandse bakker/restaurant tegengekomen, waar we heerlijk gegeten hebben en een voorraadje nl. choco chips cookies ingeslagen.

De laatste dag naar de grens gebracht, deze licht aan het water en je moet met een kano de rivier over om in Laos te komen.

Daar allerlei formulieren invullen en weer een mooi visum erbij in ons paspoort, dat een ware collectors item wordt.

Vanaf de grens met een klein busje in zo'n 4 uur naar Luang Nam Tha, maar dat is in Laos, dus daarover de volgende keer meer.

De foto's volgen snel als ik wat meer tijd heb.

• 16 September 2009 - 19:01

Barend:

he gert,je voeten roken zeker niet zo als toen in bruinisse?