Thailand - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu Thailand - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu

Thailand

Door: Gert & Sietske

Blijf op de hoogte en volg Gert & Sietske

12 September 2009 | Thailand, Chiang Mai

Even een kort verslagje om te laten weten dat we goed in Thailand aangekomen zijn, binnenkort meer ;-)

• 12 September 2009 - 15:00

Wilma:

Wat een spannende en mooie reis! Wat een moedige ondernemers zijn jullie samen!!! Geweldig dat jullie hiervoor durven gaan. Ik heb genoten van jullie verhalen op deze site. Zal het zeker blijven volgen. Heel veel groeten, geniet van de reis en veel succes toegewenst met het uivoeren van jullie prachtige plannen.
    Wilma (uit Groenlo)

• 13 September 2009 - 19:49

Barend:

echt geweldig wat jullie allemaal meemaken[op het dierenleed na dan]gr B en B. p.s.ben nog steeds lichtelijk afgunstig.jojo

• 13 September 2009 - 21:17

Aline:

Hey!! Fijn dat jullie goed aangekomen zijn in Thailand!! Ben benieuwd naar verdere verhalen en foto`s!! Tot nu toe is het echt waanzinnig..begin er ook wel zin in te krijgen ;-) Mis jullie wel ontzettend hoor :-( maar de foto`s en verhalen maken een hoop goed, zo blijven we er toch een beetje bij!!
    Nou, zorg goed voor jullie zelf en goede reis verder, geniet ervan!!
    Dikke knuffel, Aline

• 13 September 2009 - 22:07

Nobel, Leusden:

Hoi levensgenieters,
    Al weer genoten van jullie reisverslagen en de prachtige foto's.
    Armand is 40 jaar geworden en wij zijn vandaag geweest, alles goed met iedereen.
    groetjes Cees en Rianette.

• 14 September 2009 - 08:00

Melinda:

Na een paar dagen afwezigheid, heb ik nu al jullie verslagen weer gelezen. Wat een wondere wereld!

Intussen heb ik een hoop vragen, maar dat zal ik wel even in een apart mailtje proppen.

Lieverds, fijn te horen dat jullie in Thailand zijn, de reis vorderd al snel, wat zal Down Under straks 'saai' zijn! ;)