foto's Tibet - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu foto's Tibet - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu

foto's Tibet

Door: Gert & Sietske

Blijf op de hoogte en volg Gert & Sietske

29 Augustus 2009 | Nepal, Kathmandu

Hier nog even een paar laatste foto's van Tibet. Helaas kan ik op deze computer niet alle foto's openen, dus de overige (o.a. van het basiskamp) volgen ooit nog eens.

• 29 Augustus 2009 - 13:02

Jesse:

Wauw wat een mooie omgeving! eerst sneeuw en dan 30 graden, doen jullie goed! veel plezier op de trekking. groetjes Jesse

• 29 Augustus 2009 - 16:16

Zefanja En Johan:

Whow, wat een plaatjes:)
    Nou gelukkig na 1 of 2 regen buien ook hier lekker weer.
    het is zo leuk om te lezen wat jullie daat in tibet beleven, want een collega van mij heeft ongeveer 1 jaar geleden dezelfde dingen bezocht en jullie hebben allebei ongeveer dezelfde belevingen.

• 29 Augustus 2009 - 16:35

Steef En Annelies:

wat leuk om alles is te zien dit is beter dan werken he gert het is er erg mooi

• 31 Augustus 2009 - 15:33

Aline:

Hoihoi!
    Wat een avonturen weer zeg! Ben wel blij dat je je weer helemaal goed voelt, maakte me wel beetje zorgen hoor ;-) Maar gelukkig kunnen jullie nu weer volop genieten! En wat een hoogtes zeg, echt bijzonder!! Ik krijg er ook wel zin in haha!! Nou, goede reis naar India en tot het volgende avontuur! P.s. de foto`s van m`n buik waren allemaal goed, dus sta nu weer op de wachtlijst!! Ben er wel blij om, dan is dat tenminste weer achter de rug!
    Nou, heel veel liefs, en geniet volop van al het moois wat op jullie weg komt onderweg!!! Dikke kus, aline

• 01 September 2009 - 18:30

Cocky En Pim:

We hebben jullie foto gezien op de site van Marcelin bij het eten. Dat was dus weer eens iets anders dan de eeuwige noedels.
    groetjes.

• 03 September 2009 - 11:20

Anja:

Hoi, heb een tijde niet gekeken, en dus veel te lezen. Blij dat het weer goed met je gaat Sietske. Ik wens jullie nog veel plezier. Hier is het nu herfst. :-( Ik heb al weer zin in de zomer. tot gauw, Anja

• 03 September 2009 - 11:21

Anja:

Ik vind het foto met jou springend in de sneeuw zo leuk!
    anja

• 04 September 2009 - 11:20

Gini:

Wat mooi om je op deze manier te kunnen volgen.Prachtige foto's.Met Dreamer en Estra gaat alles oke.Groetjes Gini