Down Under - Reisverslag uit Perth, Australië van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu Down Under - Reisverslag uit Perth, Australië van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu

Down Under

Door: Gert & Sietske

Blijf op de hoogte en volg Gert & Sietske

05 September 2008 | Australië, Perth

Vannacht zijn we aangekomen in Australie ! Na een vlucht van 11 uur landen we midden in de nacht in Perth.

De pick up service van het hotel gebeld, en om half 3 lagen we in bed. Toen we wakker werden kwam het leuke bericht dat Dreamer een prachtig zwart merrie veulen heeft gekregen.

Eerst een wandeling door de omgeving, morgen de 4wd camper oppikken en op pad......

Gert's eerste indruk was 'ik heb het gevoel een filmset op te lopen'. Het is heerlijk weer, rond de 20 graden, en dat voor het voorjaar. De korte broek weer uit de tas.

Morgen gaan we op pad naar de Pinnacles en reizen we door naar Geraldton, zo'n 450 km. naar het Noorden.

De volgende keer weer wat foto's, nu gaan we zo eten en Gert kan eindelijkkkkkkkk weer een biertje drinken :-)

Tot de volgende keer uit Ozzie land.

Het is lekker rustig, want Gert kan niet op de server komen van zijn werk.

Lieve groeten van ons.

p.s. Wessel; voorlopig vervelen we ons niet, lekker weer, zwembad, biertje........

• 05 September 2008 - 09:28

Gelske:

Hoi hoi,
    kunnen jullie niet wat van die zon naar ons sturen? het mag hier ook wel wat warmer!! ben zeer benieuwd naar de foto's dus hopelijk zien we die gauw. veel plezier!

• 05 September 2008 - 09:30

Sietske:

De foto's die we met de camera maken zijn te groot om up te loaden, dus we moeten nog even aan de instellingen werken om ze kleiner te krijgen.

Het het mooie weer houden we lekker hier ;-) Bevalt ons prima

• 05 September 2008 - 10:37

Yo:

Nou, die 'filmset' opmerking van Gert belooft veel goeds!!!

Gefeliciteerd met je veulen siets!

Have fun.

Knuf Yo

• 05 September 2008 - 11:30

Melinda:

Proost lieverds, jullie hebben het verdiend!!
    Wij gaan nu zelf op vakantie, dus ik lees je verhalen volgende week weer. Enne... ik ben het met Gelske eens: stuur even wat zon deze kant op, dan heb ik er ook wat aan op het water!! :-)
    Geniet ervan, tot gauw!!

• 05 September 2008 - 12:18

Geurtje:

Gert denk dat er een engeltje piest over zijn tong als hij bier proeft.Sietske houd hem in de gaten maar geniet er goed van veel plezier

• 05 September 2008 - 15:38

Marije En Laura:

Hallo daar beneden!
    Fijn om te horen dat jullie het lekker hebben daar! Hier is ook alles prima met alle beestjes (en mensjes;)). Ik kan binnenkort geboortefoto's sturen van de nieuwe vlam van Singlefooters NL, als ik de oplader van mijn camera heb tenminste..Marije d'r camera komt ook hierheen morgen, dus je kunt in ieder geval snel zien hoe mooi ze al is!

Veel liefs, Marije en Laura

• 05 September 2008 - 18:22

Zefanja:

Hoi lieverds,
    Heel fijn dat jullie lekker weer hebben. Wij hadden dat ook op terschelling, maandag weer aan het werk. Nog veel plezier daar.

• 05 September 2008 - 20:05

Marlene:

Hallo Daar!

Gert, kreeg je al afkickverschijnselen zonder je bier? hihi.
    Ik wens jullie veel plezier tijdens jullie ontdekkingsreis en zal jullie zeker volgen via deze site. Geniet ervan!

Groetjes Marlene

• 05 September 2008 - 22:13

Ria Vermeer:

Hoi Gert en Sietske,

Leuke foto's van Dubai, zal ik zelf ook wel een keer hen willen, maar niet tijdens de ramadan.
    Veel plezier nog in Australie en neem er maar 1 van mij.

• 05 September 2008 - 22:14

Ria Vermeer:

Hoi Gert en Sietske,

Veel plezier nog in Australie en neem er maar 1 van mij.

• 05 September 2008 - 22:19

Hennie:

Ja dat prachtige fototoestel maakt mega grote foto's. En dat kan een website niet trekken. Gelukkig zit er een knopje voor een andere instelling. Alleen kan je er daarna geen posterformaatfoto meer van laten drukken.... Wat is wijsheid...

• 06 September 2008 - 05:19

Aline:

Hoihoi,

Nou, eindelijk op jullie bestemming hé?! Fijn dat het allemaal goed gegaan is! En wat heerlijk zo lekker weer...hier waait en regent het wat af!!
    O ja, en gefeliciteerd met Dreamer`s veulen, had het nog niet gehoord... maar ga nu zeker van het weekend even kijken!!
    Liefs, Aline

• 07 September 2008 - 17:14

Cocky:

Lekker geslapen in het kleine campertje? Niet verkeerd gereden vandaag? Groeten van Oma, de nieuwe hulp doet het natuurlijk niet zogoed als jij!
    grpetjes.