Weer thuis - Reisverslag uit Scherpenzeel, Nederland van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Scherpenzeel, Nederland van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Gert & Sietske

Blijf op de hoogte en volg Gert & Sietske

04 Januari 2009 | Nederland, Scherpenzeel

Hallo allemaal,
Allereerst willen we jullie allemaal een goed nieuw jaar toewensen.
Voor ons een jaar met veel spannende dingen.

Inmiddels zijn we al weer zo'n 3 maanden terug, voor ons stond tijdens onze reis al vast dat we ons helemaal thuis voelden in Australie.

De laatste week liepen we tegen een droom plekje aan wat we hebben gekocht.

Hier in Nl. zijn we druk bezig om de boel te verkopen en de planning is om in april definitief Down Under te gaan.

We gaan eerst 2 maanden door Azie reizen alvorens we aankomen in Bridgetown, onze nieuwe woonplaats.
Een dorp zo'n 300 km. ten zuiden van Perth, een uurtje van de kust en 2,5 uur van het vliegveld.

Een oud huisje met 70 ha. land eromheen incl. een eigen bos.

Binnenkort zullen we hier ook onze reis door Azie uitgebreid toelichten.

Tevens zijn we onze huisraad aan het verkopen, zie onze adv. op marktplaats.

Groeten Gert & Sietkse

• 25 Januari 2009 - 09:51

Sienvandoorn:

bij deze wens ik jullie veel succes bij het voorbereiden van jullie reis en het verkopen van jullie spullen. ik reken er op dat ik de kans nog krijg om jullie gedag te zeggen. groeten van tante sien