Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Perth, Australië van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Perth, Australië van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen

Door: Gert & Sietske

Blijf op de hoogte en volg Gert & Sietske

03 Oktober 2008 | Australië, Perth

Hallo allemaal,
We zijn weer terug bij start en tellen de uren af dat we weer terug moeten.
Nog 2 dagen te gaan hier Down Under.

Tijdens de reis van Albany terug naar Perth hebben we een aantal mooie stops gemaakt, eerst in de Stirling Ranges, een groot National Park, hier hebben met Bluff Knoll beklommen, 1073 mtr. hoog.
Een hele klim maar boven aangekomen zeker de moeite waard.

Daarna de touristische routes door het park gereden en genoten van het uitzicht en de uitgestrekte landschappen.

Het weer was even wat minder, zo rond de 15 graden en regen, maar hier regent het een uurtje en dan weer een uurtje zon, dus dat is wel vol te houden.

Onderweg in wat kleine dorpjes gestopt en gezellig bier gedronken met de Aussies. Als je hier met pensioen gaat, ga je niet thuis weg zitten kwijnen, maar pak je je 4wd caravan en ga je gewoon een jaartje rond touren en gezellig met iedereen bier drinken ;-)

We zijn vrijblijvend bij wat makelaars langs gegaan om eens een idee te krijgen wat er hier te koop is, en wat je hier krijgt voor wat voor geld. Dat was op zich wel interresant.

Nu dus weer terug in Perth en een van de laatste keren op een computer. Vandaag in perth rondkijken, morgen lekker rustig aan en de camper opruimen, zondag die inleveren en kijken of we alles weer in onze tassen kunnen krijgen.

Maandag moeten we om 3 uur 's nachts op het vliegveld zijn (lekker vooruitzicht) en dan begint onze lange terugreis weer. We verwachten pas rond 22 uur 's avonds weer thuis te zijn, dinsdag zullen we wel even wat bij moeten komen.

We zullen een dvd maken met alle foto's (zo'n 1500 in totaal) met tekst en uitleg, en zodra die klaar is zullen we een gezellige Aussie avond organiseren voor wie dat leuk vindt.

Een laatste groet van ons, tot volgende week

• 03 Oktober 2008 - 18:42

Marcel:

geniet nog even met volleteugen van jullie laatste dagen daar .
    groetjes Marcel,Karin en de kids

• 06 Oktober 2008 - 18:58

Sien Van Doorn:

bij deze heet ik jullie een welkom thuis. Het zal wel weer wennen zijn , maar er komt overal een eind aan.

• 07 Oktober 2008 - 10:27

Gelske :

hoi hoi, nogmaals welkom thuis en we wachten met spanning af tot de dvd klaar is!!

Gelske en Mark