3 weken op weg en koud - Reisverslag uit Sydney, Australië van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu 3 weken op weg en koud - Reisverslag uit Sydney, Australië van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu

3 weken op weg en koud

Door: Gert & Sietske

Blijf op de hoogte en volg Gert & Sietske

22 September 2008 | Australië, Sydney

Inmiddels zijn we weer terug in de regio Perth. Donderdag vlogen we in ruim 3 uur van Alice Springs naar Perth waar we onze nieuwe camper op hebben gehaald, we hadden mazzel en kregen een gratis update, dus nu rijden we extra comfortabel.

Donderdag middag hadden we een afspraak met de familie van Chris en Wilma, dat was erg gezellig.

Vrijdag hebben we door gebracht in Fremantle, een havenstadje naast Perth, hier is veel nederlandse geschiedenis en we hebben o.a. de Batavia gezien.

Zaterdag naar Bunburry gereden, een gezellig stadje aan het water naar het zuiden toe.
Hier 2 dagen gebleven en de omgeving verkend.

Vandaag (maandag) eerst weer heel druk geweest om alle foto's bij te werken, pufff.
Het weer is ook weer effe wennen, koud, dus de korte broek maar weer in de tas, In alice was het nog zo'n 30-35 graden, hier zo'n 18 graden dus hele cultuurschock.

Vandaag rustig aan naar Busselton en vandaar uit door naar Margarethriver waar al de beroemde wijnen vandaan komen en waar veel Nationale Parken zijn. De gemiddelde afstand per dag is nu zo'n 50-100 km dus we kunnen lekker rustig aan doen.

Inmiddels zitten er alweer 3 weken op, de tijd vliegt, we hebben het nog steeds enorm naar ons zin en nog steeds geen moment heimwee. We genieten volop van al het goeds dat Australie te bieden heeft.

Tot de volgende keer maar weer.

Groetjes Gert & Sietske

• 22 September 2008 - 05:19

Gelske En Mark:

hoi hoi,

18 graden en dat noemen jullie koud???! dan wordt het pas een echte cultuurshock als jullie weer thuis komen!! foto's zijn geweldig mooi.
    tot later!

• 22 September 2008 - 08:10

Geurtje:

Wat een mooi stukje natuur dat moet je echt zien het is ongelooflijk en een snelweg zonder autos dat zie je hier niet geniet dat laatste stukje nog maar goed van

• 22 September 2008 - 14:54

Cocky:

Geweldig al die foto's.
    Hier is 18 graden nu normaal, zonder zon en 's nachts om het vriespunt !!! Dat is pas koud.
    Groetjes en nog een goede reis verder.

• 23 September 2008 - 14:12

Cocky:

Vandaag 23 september jullie kaart ontvangen. Mooie plaatjes.

• 24 September 2008 - 17:46

Yo:

Shihit Siets wat een avontuur! Ik vind het heerlijk om de verhalen te lezen en de foto's te bekijken.
    En vooral om te zien dat jullie het zo fijn hebben samen!
    Wij ploeteren hier wel door....

Have fun,
    knuffel Yo

• 24 September 2008 - 20:42

Uuuh:

Ouwehorst het de grote teen gestoten. Halve nagel kwiet. Au!

• 25 September 2008 - 08:17

Geurtje:

Ik heb de kaart ontvangen heel mooi
    Maar er zijn nu nog maar 10 dagen om er goed van te genieten Vr.Gr.