Overlijden Geurtje van Ginkel - Reisverslag uit Renswoude, Nederland van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu Overlijden Geurtje van Ginkel - Reisverslag uit Renswoude, Nederland van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu

Overlijden Geurtje van Ginkel

Door: Gert & Sietske

Blijf op de hoogte en volg Gert & Sietske

29 Mei 2011 | Nederland, Renswoude

Bij deze willen we iedereen bedanken voor de hulp en steun die we afgelopen dagen hebben gekregen na het (plotselinge) overlijden van Gert zijn moeder.

Wij blijven nog een poosje in Nl, Gert blijft tot 18 juni en Sietske vliegt de 8e weer terug.

• 29 Mei 2011 - 12:14

Martin En Wil Van Ha:

Hallo Gert en Sietske, heel fijn dat jullie overgekomen zijn. Gert was er evenwel geweest. Maar nu ook Sietske. Geweldig. Het was een mooi afscheid met fijne toespraken. Heel plechtig.
    Wij heeben dat als fijn ervaren. Hopenlijk zien we jullie dezer dagen nog een keer. Altijd welkom.
    Gr. Martin en Wil van Hardeveld

• 02 Juni 2011 - 22:13

Nobeltjes Leusden:

Lieve Gert en Sietske,
    Wij willen jullie condoleren met het overlijden van de moeder van Gert.
    Wat geweldig dat zij nog bij jullie is geweest in Australie,
    die herinnering moeten jullie maar koesteren.
    Heel fijn dat jullie samen bij haar afscheid konden zijn en er nu ook nog zijn
    voorelkaar en om je naasten te ontmoeten.
    Als wij jullie nog ergens persoonlijk kunnen ontmoeten horen wij dat graag.