Leuk You Tube filmpje - Reisverslag uit Yornup, Australië van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu Leuk You Tube filmpje - Reisverslag uit Yornup, Australië van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu

Leuk You Tube filmpje

Door: Gert & Sietske

Blijf op de hoogte en volg Gert & Sietske

17 November 2011 | Australië, Yornup

Hier een leuk You Tube filmpje over Barrow Island, waar Gert werkt.

http://youtu.be/BAKVf0rFWq8

  • 17 November 2011 - 09:21

    Johan En Zefanja:

    Hij doet het niet!

  • 17 November 2011 - 09:33

    Gert & Sietske :

    ik heb de link gewijzigd, nu zou hij het wel moeten doen :-)

  • 17 November 2011 - 10:03

    Melinda:

    Een waarschuwing vooraf was wel op z'n plaats geweest!!! Nu ben ik nog jaloerser dan ik al was, bedankt hè! ;-)
    Geintje, wat een prachtige natuur. Voor Gert misschien dagelijkse kost, maar mij lijkt het ook wel wat, zo'n huisskippy. Wat me wel opvalt is dat de 'werk'nemers voornamelijk pauze aan het houden zijn, sjonge Gert, ik heb echt met je te doen. Pas je wel op dat je niet teveel vollybalt? Kan vermoeiend zijn natuurlijk... :-)

    Leuk filmpje, mooi om een klein beetje te zien hoe Gert er zijn dagen slijt. Er zal vast heel hard gewerkt moeten worden en steeds zo lang van huis is vast geen pretje, maar ik denk (en hoop voor je) dat de omgeving veel goedmaakt

  • 17 November 2011 - 11:56

    Nobeltjes Leusden:

    Hoi Sietske en Gert,
    Een mooi filmpje hoor van het eiland Gert,
    wel veel ruwe rotsen en allerlei dieren.
    Veel werk plezier en de hartelijke groeten
    uit leusden van Cees en Rianette.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gert & Sietske

Actief sinds 07 Aug. 2008
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 151019

Voorgaande reizen:

19 Juli 2009 - 12 Oktober 2009

Richting Down Under

01 September 2008 - 10 Oktober 2008

Mijn eerste reis

12 Oktober 2009 - 30 November -0001

Ons leven Down Under

Landen bezocht: