We zijn trotse oom en tante geworden - Reisverslag uit Yornup, Australië van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu We zijn trotse oom en tante geworden - Reisverslag uit Yornup, Australië van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu

We zijn trotse oom en tante geworden

Door: Gert & Sietske

Blijf op de hoogte en volg Gert & Sietske

23 Juni 2012 | Australië, Yornup

Zo even een kort berichtje uit een koud Down Under.
Donderdag ochtend (Nl. tijd) zijn we trotse oom en tante geworden van een prachtige tweeling genaamd Nick & Fenne.

Ben zo blij voor Gelske en Mark. Na een moeilijk jaar met veel verdriet geven deze twee wondertjes iedereen weer hoop en blijdschap.

Na een geplande keizersnee maken de kleintjes en trotse moeder het erg goed.

Nu flink sparen voor een ticket zodat we de twee nieuwe aanwinsten kunnen komen bewonderen.

Gert komt misschien deze zomer (voor jullie dan) naar Nl. en ik hoop in oktober over te komen voor de Bowen cursussen die we in Nl. geven.

Verder gaat hier alles goed, Gert zijn schouder herstel verloopt voorspoedig, hij is uit de mitella en mag langzaam aan weer wat dingen doen, alhoelwel dat langzaamaan voor Gert natuurlijk veeeeeeel te langzaam gaat.
Omdat hij niets mocht doen is hij zijn kennis gaan verbreden en heeft een aantal cursussen gedaan zodat hij straks hogerop kan.
Ja, hij heeft de smaak goed te pakken.

Het is hier nu winter aan het worden, koude nachten rond het vriespunt en overdag zo'n beetje 15 graden. We zijn wel watjes aan het worden. Gert heeft al heimwee naar zijn lekkere warme tropische eiland en ik zou graag een paar weken winterslaap houden ;-)

We hebben aardig wat verbouwd afgelopen maanden met dank aan een kennis die over was uit Nl. Zal de foto's nog even uitzoeken en snel online zetten.

Dat was het weer even voor nu.

• 23 Juni 2012 - 09:58

G & H:

Nou Je mag trots zijn tante!!!! gefeliciteerd!
    xx

• 23 Juni 2012 - 11:46

Corrie :

Toch nog oom en tante geworden, gefeliciteerd. Tante Sietske en ome Gert, klinkt heel leuk hoor. En die trotse opa dan. Hoe maakt oma het?? Ik vind dat Gelske en Mark er blij uit zien, dat doet mij goed.

Groet uit een winderig en nat Holland. Enne maar flink sparen hè, voor dat ticket........

• 24 Juni 2012 - 07:48

Martin En Wil:

Gefeliciteerd met jullie tante en oom- schap.
    Fijn dat het met Gert goed gaat. Sietske geweldig dat je weer in Ned. wat gaat doen en dat jullie overkomen. Goed van Gert met al die cursussen. Je moet het toch maar doen.
    Voor de zomer hoeft Gert niet te komen, want het is weer veel regen hier. Maar wel gezellig voor hem als ie weer komt.
    Succes met alles en tot horens of ziens!

• 24 Juni 2012 - 12:09

Yo:

allemaal heel hartelijk gefeliciteerd!
    enne siets.....krijg je hier nu geen 'kriebels' van ... ;-)

• 25 Juni 2012 - 18:11

B&B:

Allemaal van harte gefeliciteerd met deze nieuwe aardklootbewandelaars.
    Als ze maar geen aardklootstoffeerders worden!

Groet B&B

• 14 Oktober 2012 - 10:39

Martin En Wil:

Goedemorgen, gisteren was het voor jullie een gerdenkwaardigedag. Sterkte in de toekomst.
    Hoe gaat het bij jullie?
    Hier wordt het al aardig herfst.
    Hoe gaat het met de tweeling?
    Leuk dat Gert er was met de neven- en nichten reuinie. Het was in ieder geval lekker warm.
    Wat hebben we naar schaduw gezocht, maar wel gezellig.
    Groeten Maartin en Wil