Gert heeft een nieuw baan - Reisverslag uit Yornup, Australië van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu Gert heeft een nieuw baan - Reisverslag uit Yornup, Australië van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu

Gert heeft een nieuw baan

Door: Gert & Sietske

Blijf op de hoogte en volg Gert & Sietske

07 April 2011 | Australië, Yornup

Gert heeft een nieuwe baan, ben zo supertrots op hem !!

Het is heel snel gegaan. Hij kreeg een beter aanbod bij een ander bedrijf. Ook in de mijnen maar nu als supervisor.

Gisteren vloog hij terug naar Perth vanaf zijn andere baan, vandaag medische test en gesprek, morgen cursus, morgenavond naar huis, maandag op het vliegtuig naar Newman.

Een nieuwe uitdaging, groot project, werk in de mijnen, beter loon, ook 2 weken weg 1 week thuis, maar mischien een beter rooster na een aantal weken.

Hij had het ook naar zijn zin op zijn andere werk maar het gaf niet genoeg uitdaging. Het holiday park, zoals hij het zelf noemde was wel erg prettig, nu gaat hij stapje terug qua onderkomen.

Ben zo supertrots op hem.......

• 07 April 2011 - 12:33

Melinda:

Jemig, de ontwikkelingen volgen elkaar snel op. Ze zijn dus erg tevreden over hem, dat hij dit aanbod krijgt. Gefeliciteerd!!!!!
    Maar joh, dat zal tegenvallen voor hem: geen tennisbaan, geen 6-sterren-kantine en waarschijnlijk ook geen zwembad om het vermoeide lijf te laten ontspannen. Nou, gelukkig wordt dat goedgemaakt met een loonsverhoging!

Geintje. VAN HARTE! Het lijkt jullie voor de wind te gaan, houden zo!!

• 07 April 2011 - 13:02

Cocky En Pim:

Geweldig Gert. Gefeliciteerd!
    Als het nu ook nog wat langer blijft regenen en jullie genoeg water hebben, is iedereen ( mens en dier) weer helemaal tevreden hopen we.

• 07 April 2011 - 13:06

Arnout En Majanka:

Nou nou, wat een toestanden daar allemaal, gelukkig weer een beetje nattigheid en wens de grote vriend het beste met zijn nieuwe job! Wel lekker rustig als hij maar om de week voor je voeten loopt.... Groeten uit een zonovergoten Leusden! A&M

• 07 April 2011 - 13:45

Gertrud En Heine :):

Ik voel me hier ook haast een hollidaypark!!!

• 17 April 2011 - 19:43

Nobeltjes Leusden:

Hoi Sietske en Gert,
    Wij zijn weer terug uit Israel en hebben het fantastisch gehad en lezen Gert dat je weer een andere baan hebt, het allerbeste er mee en heel veel succes, ook met al jullie dieren
    groetjes Cees en Rianette

• 21 April 2011 - 11:29

Anja:

Gefeliciteerd Gerd!
    Hoi Sietske, gaat goed met flicka. Ik neem haar nu als handpaard mee naar buiten. En dat gaat hartstikke goed.
    groetjes,
    anja

• 21 April 2011 - 17:58

Ria Vermeer:

Hoi Gert en Sietske,

Fijn dat het zo goed gaat. Had al wel e.e.a van corrie gehoord, dus blijf wel op de hoogte.
    Ik heb tegenwoordig ook een laptop die moderner is dan mijn oude computer en kan dus nu ook op skype. Zal eerdaags wel een keer contact opnemen.

Veel plezier en wij gaan lekker pasen vieren. Het is hier prachtig weer dus zal wel lekker met een pilsje op terras belanden dit weekend.

Groetjes Ria