En toen regende het !!! - Reisverslag uit Yornup, Australië van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu En toen regende het !!! - Reisverslag uit Yornup, Australië van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu

En toen regende het !!!

Door: Gert & Sietske

Blijf op de hoogte en volg Gert & Sietske

07 April 2011 | Australië, Yornup

Eindelijk, na elke avond de regendans te hebben gedaan, is het gisteren gaan regenen. En zelfs vandaag is het grijs, koud en er valt water uit de hemel. Als iemand mij 2 jaar geleden had verteld dat je blij kunt zijn met regen, had ik ze voor gek verklaard, maar nu heb ik een vreugde dansje gedaan.

JAHOE.....

We hebben nog veel meer regen nodig om weer wat groen in het land te krijgen, maar elke druppel is er één.

  • 07 April 2011 - 12:28

    Melinda:

    Tatatataaaaaa... Ja, dat krijg je ervan als je klaagt over een droge well, haha!! Had je vééél eerder moeten doen! Dus je hebt weer heerlijk (lang) kunnen douchen, de paarden zijn weer gelukkig en jullie liggen als een stel varkens in de modderpoel blij te wezen! Of ga ik nu te ver?? ;-)

    Ehhh... hier schijnt de zon, daar zijn wij dan weer blij mee!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gert & Sietske

Actief sinds 07 Aug. 2008
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 151022

Voorgaande reizen:

19 Juli 2009 - 12 Oktober 2009

Richting Down Under

01 September 2008 - 10 Oktober 2008

Mijn eerste reis

12 Oktober 2009 - 30 November -0001

Ons leven Down Under

Landen bezocht: