korte update - Reisverslag uit Yornup, Australië van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu korte update - Reisverslag uit Yornup, Australië van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu

korte update

Door: Gert & Sietske

Blijf op de hoogte en volg Gert & Sietske

26 Februari 2011 | Australië, Yornup

hallo allemaal vanuit een prachtig Victoria waar het regent :-( beter dan de hoge temperaturen in West Australie op het moment, die ben ik even lekker ontsnapt.

Even snel een update, ja ja

Allereerst, JOEPIE, ja ik ben geslaagd en op wat papier werk na mag ik mezelf nu officieel een Equine Bowen Therapist noemen. Klinkt dat niet even gaaf.


Ik ben nu in Victoria om les te geven en om een paar workshops te volgen met een holistisch dierenarts uit Amerika. Wat is er nu leuker om te leren en tegelijkertijd geld te verdienen. De locatie waar ik les geef is werkelijk waar prachtig en komt zo weg uit een foto album.

Dan nog even een link naar een YouTube filmpje van het kamp waar Gert woensdag naar toe vliegt.
http://www.youtube.com/watch?v=u7XDKwdKBd0

ik weet niet of de link opent, anders zelf even overnemen in de adres balk of even zoeken op you tube op otto port haven

Elke keer als ik weg ben, wordt Gert vader, ha ha. Afgelopen dinsdag heeft onze koe Coco een prachtig kalf gekregen, daar was ik nog net bij, en gister ochtend werd Gert verblijf met nog een kalf van koe Honey. En dat kalf was een grote verrassing, ha ha. De vorige keer dat ik weg ging was er ineens een veulen. Leuk hoor die familie uitbreidingen, het is elke keer weer een verrassing hoeveel dieren er zijn als ik terug kom.

Nou, groetjes allemaal en tot de volgende update

  • 26 Februari 2011 - 10:13

    John :

    das een mooi park gert,is net of je de film zelf heb gemaakt omdat we 10 minuten beeld in de vreetschuur hadden hahah,zwembadje erbij hoef je niet meer te douchen dik voor mekaar wanneer kan ik komen of hebben ze geen keitjes te tikken daar?

  • 26 Februari 2011 - 10:27

    Gertrud En Heine :):

    Nou gefeliciteerd maar weer met al die gezinsuitbereidingen!
    ik zie je maandag (nacht)-dinsdag!
    wat een kamp zeg! waar Gert naar toe gaat. Zooooooooooooo groot!!!!

  • 26 Februari 2011 - 10:34

    Cocky En Pim:

    Dat Park ziet er echt mooi uit Gert!!! Straks wil je niet meer terug naar Yornup.
    De kinderboerderij breidt zich wel uit.
    groetjes.

  • 26 Februari 2011 - 11:03

    Zef En Jo:

    Whow zijn de foto's
    En Gert, hoe doe jij dit toch?

  • 26 Februari 2011 - 12:41

    Hilje:

    en sietske, jij gefeliciteerd met het behaalde resultaat,Equine Bowen Therapist. Klinkt veelbelovend

  • 27 Februari 2011 - 21:36

    Nobeltjes Leusden:

    Sietske van harte gefeliciteerd met je diploma, jullie zijn erge doorzetters, geweldig.
    Gert heel veel succes in dat kamp, wat vreselijk groot!!!!
    Jullie allebei gefeliciteerd met alle dieren, steeds weer een naam verzinnen,
    wanneer gaat de kindereboerderij open en hebben jullie altijd voldoende hulp
    als jullie weg zijn?
    Wij hopen het een keer te horen.
    groetjes en tot horens van Cees en Rianette.

  • 02 Maart 2011 - 11:40

    Melinda:

    Sietske, nogmaals VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Je mag onwijs trots zijn op jezelf!

    En Gert, jij komt zeker helemaal niet meer thuis? Luxe onderkomen, een ovevloed aan eten, beetje luieren, zwemmen, relaxen... Oh, kwam je daar om te werken? Gossie, wat jammer nou!

    Succes allebei! Gert met werk in een 3-sterren resort, Sietske met uitdagingen, workshops, lesgeven, Amerikanen ontmoeten, interessante mensen spreken en samen genieten van jongvee...
    Ik gok dat de heimwee verv te zoeken is..! ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gert & Sietske

Actief sinds 07 Aug. 2008
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 151015

Voorgaande reizen:

19 Juli 2009 - 12 Oktober 2009

Richting Down Under

01 September 2008 - 10 Oktober 2008

Mijn eerste reis

12 Oktober 2009 - 30 November -0001

Ons leven Down Under

Landen bezocht: