Karijini National Park - Reisverslag uit Sydney, Australië van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu Karijini National Park - Reisverslag uit Sydney, Australië van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu

Karijini National Park

Door: Gert & Sietske

Blijf op de hoogte en volg Gert & Sietske

12 September 2008 | Australië, Sydney

Vanaf Exmouth hebben we inmiddels ruim 3000 kilometer gereden en zijn nu in Alice Springs aangekomen. (totaal bijna 6000 kilometer gereden vanaf Perth)

Via verschillende berichten willen we jullie mee laten genieten van al het moois dat we onderweg gezien hebben.

Hier Karijini national park, onze eerste stop na Exmouth.

Het was zo'n 700 kilometer rijden vanaf Exmouth naar karijini, een prachtig NP. Hier hebben we overnacht op een campground in de middle of nowhere.

Het is hier prachtig, zoveel moois dat het niet op de foto's terug te zien is, eigenlijk moet iedereen hier gewoon naartoe om het zelf te ervaren.

Onze eerste stop was bij Mount bruce, vanaf hier een prachtig uitzicht over de outback/oneindig landschap.

Daarna de Joffre Falls, niet optimaal te zien op de foto's, maar in het echt een droomplek.

Toen Knox Gorge, een diepe kloof met hagedisje, :-)

Vervolgens Oxer Lookout. Een prachtig uitzicht over de omgeving en de diepe kloven.
Een wandeling door de kloof kwam uit bij de volgende droomplek waar je alles om je heen vergeet.

Kalamina Gorge, weer zo'n prachtige plek met water en wanden met verschillende kleuren rood.

Op de parkeerplaats liep een dingo (wilde hond).