Duik in Ningaloo Reef - Reisverslag uit Exmouth, Australië van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu Duik in Ningaloo Reef - Reisverslag uit Exmouth, Australië van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu

Duik in Ningaloo Reef

Door: Gert & Sietske

Blijf op de hoogte en volg Gert & Sietske

11 September 2008 | Australië, Exmouth

Woensdag 10 september ging Gert duiken in het Ningaloo Reef. 's Ochtends vroeg vertrok hij met een groep van 16 man/vrouw op een beschilderde boot richting het Ningaloo Reef. Helaas hiervan geen foto's, maar wel de verhalen.

Gert heeft 3 duiken gemaakt van ongeveer een half uur, max. 16 meter diep. Volgens Gert was dit een van de, danwel de mooiste duik die hij tot nu toe heeft gemaakt.

Onder water heeft hij genoten van het rif, vissen in alle kleuren van de regenboog, waterslangen, manta rog en andere roggen. Op de boot waren er zelfs nog walvissen te zien.

Aan het eind van de middag was hij weer terug, waarna we nog een biertje hebben gedronken met Australiers die Gert op de boot had leren kennen, erg gezellig.