Gert heeft een nieuwe baan - Reisverslag uit Yornup, Australië van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu Gert heeft een nieuwe baan - Reisverslag uit Yornup, Australië van Gert & Sietske - WaarBenJij.nu

Gert heeft een nieuwe baan

Door: Gert & Sietske

Blijf op de hoogte en volg Gert & Sietske

17 Juli 2011 | Australië, Yornup

YAHOO ! Gert heeft een nieuwe baan. Hij wordt supervisor op Barrow Island. Ik heb er afgelopen keer al beetje over geschreven geloof ik. Barrow Island ligt voor de west kust ten hoogte van Port Hedland. Het is het grootst olie en gas project ter wereld. Dus erg gaaf dat Gert hier komt te werken. Met deze ervaring kun je in de toekomst overal terecht.

Volgende week moet hij eerst een week op cursus in Perth, veiligheid, 4wd, gas en olie, hoe om te gaan met de natuur (beschermd) op het eiland, er komen daar dieren voor die nergens anders mee voor komen, de quarantaine is dus erg streng). enz.We gaan een Wall of Fame maken met alle papiertjes en certificaten die hij hier gehaald heeft :-)

Ook wordt hij nog 'even' naar het eiland gevlogen voor een gesprek met de andere supervisor. Er zijn twee supervisors (inclusief Gert) die om de beurt 2 weken werken en dan 2 weken vrij zijn. Hij gaat dus effe op en neer om die te ontmoeten. Kan allemaal niet gek genoeg hier.

Dan nog even afwachten wanneer hij officieel begint.

Weer leuke ontwikkelingen. Nog leuker om te horen is dat onze winterdagen nog warmer en droger blijken te zijn dan jullie zomer. Alhoewel we een aantal nachten met nachtvorst hebben gehad, is het overdag zo'n 18 graden. We zullen snel een barbeque organiseren ............

• 17 Juli 2011 - 08:41

Willie:

Hey daar,
    Ik heb samen met guido de foto's bekeken. Guido vindt het er geweldig uit zien! Jullie zitten daar mooi!

Zit de Kookaburra ook in de tuin?

Gr,
    Willie & Guido

• 17 Juli 2011 - 09:04

Zef En Jo:

Gefeliciteerd Gert, we zijn super trots op je

• 17 Juli 2011 - 13:10

Hilje:

Weer een nieuwe uitdaging. Gefeliciteerd! Het blijft boeiend jullie belevenissen te volgen.

• 17 Juli 2011 - 22:06

Nobeltjes Leusden:

Hoi Gert en Sietske,
    Wat geweldig Gert , gefeliciteerd met je nieuwe baan!
    Ik ben 65 geworden en je ouders zijn geweest, dat was erg gezellig, ik ben echt met pensioen.
    Marino en Eveline zijn over gegaan naar hun nieuwe huis in Leusden.
    Thirsa is hoofdhuurder geworden van haar flatje, omdat haar huisgenoot/huurbaas bij zijn vriendin is ingetrokken.
    Binnenkort gaan wij op Ameland logeren.
    Tot ziens en groetjes uit Leusden van Cees en Rianette

• 18 Juli 2011 - 06:25

Os:

gefeliciteerd ome gerrit

• 18 Juli 2011 - 15:05

Gelske En Mark:

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!!!

• 19 Juli 2011 - 16:46

Barend :

Klasse Aart,ik ben nog steeds lichtelijk afgunstig als ik al die vehalen lees.
    Maar goed,wij gaan as.vrijdag wel ff ong.280 km.rijden naar de Ardennen.
    2 weken vakantie vieren in Dochamps,8km vanaf La Roche.
    Dan nog 1 wk.thuis en dan vangt de orde van de dag weer aan.
    Nou,we gaan jullie zien en spreken.

groeten B&B.

• 19 Juli 2011 - 16:46

Barend :

Klasse Aart,ik ben nog steeds lichtelijk afgunstig als ik al die vehalen lees.
    Maar goed,wij gaan as.vrijdag wel ff ong.280 km.rijden naar de Ardennen.
    2 weken vakantie vieren in Dochamps,8km vanaf La Roche.
    Dan nog 1 wk.thuis en dan vangt de orde van de dag weer aan.
    Nou,we gaan jullie zien en spreken.

groeten B&B.

• 20 Juli 2011 - 13:40

Melinda:

Hé Gertje, GEFELICITEERD!!! Je mag verschrikkelijk trots zijn op jezelf. Met jouw Hollandse nuchterheid kom je wel de hele wereld over he! Nu 'even' een week die cursus doen (fijn dat engels) Succes, je kunt het!!!

En Sietske, als je wat wilt schrijven, dan zijn we daar natuurlijk heel blij mee. Maar om nou even er dubbeldik bovenop te leggen dat jullie in je korte broek rondlopen terwijl wij hier met regenponcho vol smart zitten te wachten op zon... da's niet heel aardig hè!!! Vandaag was het trouwens droog, echt fijn!!! Enne, wil niet zeuren ofzo... maar hoe staat het met jullie well? Staat er nog vocht in of moeten we evcen wat laten overvliegen vanuit Holland? er is hier zat!!! Hahahaa